2011. február 17., csütörtök

Egyiptom varázsa








Először a karkötő készült el Shelley Nybakke Beadwork Magazine-ban talált fantasztikus mintája alapján, de aztán - szokásomhoz híven - úgy éreztem, ki kell egészítenem néhány újabb elemmel, amelyek már saját tervezésűek, de szorosan kapcsolódnak az eredeti mintához.
Sok időt és energiát fektettem bele, de azt hiszem, megérte!!
No és persze ismét az örök kedvenc, a RAW dominál.
Első ízben próbáltam a több rétegű változatot, és nagyon élveztem... Lesz még folytatás!!!
Dear Shelley, thank you for the fantastic pattern!!!

30 megjegyzés:

  1. Hat, az biztos, hogy megerte az idot es energiat!:) Nagyon szep lett, kulonleges szinparositas, nagyon jo forma!

    VálaszTörlés
  2. Beautiful! The brown beads make the blue crystals stand right out!! love it!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű munka, csodásak a színei!

    VálaszTörlés
  4. Különleges szinösszeállitást választottál és a szett is különleges lett .Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  5. Csodálatos szettet készítettél! Ezek a színek pedig remekül illenek egymáshoz! Nagyon gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Hűűűű, káprázatos szett!!! Le a kalappal!

    VálaszTörlés
  7. Greetings from Finland. This blog is fun to explore, through other countries, people, culture and nature. Come take a look Teuvo pictures blog. And tell all your friend, why you should visit Teuvo pictures blog. Therefore, to obtain your country's flag rise higher Teuvo blog pictures of the flag collection, Happy Thanksgiving to Teuvo Vehkalahti Finland

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű...
    Nagyon szép munka!
    Minden elismerésem!

    VálaszTörlés
  9. Megérte a ráfordított időt, ami gondolom eléggé sok volt!!!:-)
    Fantasztikusan mutatós lett ez is, és szuper a színösszeállítása is!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű szett lett belöle !!!

    VálaszTörlés
  11. Kedves Kati!
    Köszönöm,hogy ellátogatott hozzám.Tegnap este mág nagyon fáradt voltam begyegyzést hagyni,éppen ezér jöttem vissza most megtenni.Nagyon tetszenek a munkái és minden elismerésem az őné!Ez a szett is gyönyörű lett!
    Üdv.,Meli.

    VálaszTörlés
  12. Maravilloso. "Es muy bonito ... :-) Enhorabuena

    VálaszTörlés
  13. Azzztamindenit....én ezt a mintát a karkötő felénél feladtam, így minden elismerésem!!!Gyönyörűt alkottál!!!!! :-)

    VálaszTörlés
  14. Kedves Kati!
    Ismét én,most csak azért,hogy tegezést intézzek feléd:)))), és megköszönjem a nálam hagyott megjegyzésed.
    Puszi,Meli.

    VálaszTörlés
  15. Bicone with lots of seed beads really made a stunning piece of accessory.

    VálaszTörlés
  16. Nagyon-nagyon szép lett! Ezek a színek így együtt csodásak!

    VálaszTörlés
  17. ESPECTACULAR...FANTASTICO!!!!!! TE FELICITO

    VálaszTörlés
  18. Maravilloso! Un trabajo hermoso, sin duda. Increíble.

    Gracias por seguir mi blog, feliz semana.

    VálaszTörlés
  19. Kedves Kati!
    Sajnos csak most fedeztem fel az oldalad! Gyönyörűségeket alkotsz! Hirtelen annyi inspirációt kaptam tőled, amiért hálás vagyok.

    VálaszTörlés
  20. Gyönyörű ez a szett! Ez aztán a gyöngyfaló! :)

    VálaszTörlés
  21. Guauuuuuuuuu, que belleza, precioso, maravilloso trabajo....espectacular.....que colores, fantàstico....Felicidades....

    VálaszTörlés
  22. Csodalatos a szinosszeallitas is.Megerte a sok raforditott idot mert gyonyoru lett.

    VálaszTörlés
  23. Beautiful beadwork, congratulations on your interview!

    VálaszTörlés
  24. Csodaszép szettet készitettél és gratulálok az inetrjúhoz!!

    VálaszTörlés
  25. Did you know that that you can generate cash by locking special areas of your blog or site?
    Simply join Mgcash and embed their Content Locking plugin.

    VálaszTörlés
  26. Are you monetizing your exclusive file uploads?
    Did you know ShareCash will pay you an average of $500 per 1,000 unlocks?

    VálaszTörlés