2010. május 30., vasárnap

Zöld szalma spirál

8 megjegyzés:

  1. Mindegyik nagyon szép és különleges, de az én szívem továbbra is ezé az egyszerű gyönyörűségé :)
    Szívesen megnézném még mondjuk arany-pirosban is...
    Csak így tovább!

    Sari

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen a kedves megjegyzésedet!:)
    mindannyian elkezdjük valahol a gyöngyözést, s én gyorsan rájöttem, hogy nem szeretem a mintákat, sőt ki nem állhatom őket, mert mindig elrontom:) így inkább magamtól találok ki fura dolgokat, nekem ez az egyszerűbb:))
    Megnéztem az ékszereidet, gyönyörűek, szépséges színeket használsz, s csodás formákat alkotsz, én ilyeneket nem is tudok fűzni, úgyhogy én is gratulálok Neked!:)

    VálaszTörlés
  3. Many thanks for your kind words, I was very glad to read them!!!

    Köszönöm a biztatást, a gratulációt, igazán kedvesek vagytok. Örülök, hogy figyelemre méltattátok az első próbálkozásaimat, és remélem, hogy a jövőben is szenteltek néha egy kis figyelmet a munkáimra!!!

    VálaszTörlés
  4. Maravillosa combinación....saludos

    VálaszTörlés
  5. thanks you for your message on my blog (saperl'ipopète)
    your works is also great and wonderfull !this set of spirals is superb!

    VálaszTörlés