2012. január 17., kedd

Díj / Award

Kriszti (Lakota mágia) blogjának szorgalmas látogatójaként a minap óriási öröm és meglepetés ért.
Ezt a csodás díjat - nagyon kedves, elismerő szavak kíséretében - nekem ajánlotta.
Annyira meghatódtam, és arra gondoltam, hogy az ilyen pillanatokért érdemes élni.!!!
Krisztikém, ezúton is nagyon köszönöm Neked!!!!

Sok fejtörést okozott, hogy kinek adjam tovább a díjat, hiszen sokan vannak, akiknek csodálom a munkáit, de miután csak egy lehetőségem van, ezúttal Susan-t választottam.
Aki ismeri őt, bizonyára egyetért velem.
Az általa megálmodott ékszerek egyediek, különlegesek, nőiesség, finom elegancia jellemzi őket.

Kedves Susan, fogadd tőlem sok szeretettel ezt a díjat!
Abban a reményben adom át Neked, hogy a jövőben is hasonló gyönyörűségeket látunk Tőled!!!!!

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjhoz!!:)))))

    VálaszTörlés
  2. Gartu, abszolút megérdemled!:)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a díjhoz.....szeretek én is hozzád benézni!!!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok!!! És nagyon köszönöm kedves Kati a dijat.
    Kedves szavaid igazán meghatottak, úgyhogy ha nem veszed rossz néven, idézem a blogomban. A forditását is.

    VálaszTörlés
  5. Felicidades por tu premio.

    Gratulálok a díjat.

    VálaszTörlés