2011. augusztus 12., péntek

Miből lesz a cserebogár?

Marilla meghívása alapján sikerült bekapcsolódnom ebbe az izgalmas játékba.
Tetszik az ötlet, hogy visszaemlékezzünk a kezdetekre, és megismerjük egymás első lépéseit!
Jómagam az internetet böngészve, autodidakta módon sajátítottam el az alaptechnikákat, és fűztem egyszerűbb minták alapján.
A fotón látható nyaklánc első próbálkozásaim egyike!
Nagyon büszke voltam rá, ugyanis a medál alapjául szolgáló gyöngyház kagyló befoglalását magam találtam ki, legalábbis akkor azt hittem.
Később kiderült, hogy "feltaláltam" a RAW technikát... és ezzel kezdődött a nagy RAW-szerelem!!!

Akiket szeretnék bekapcsolni a játékba:
Panita
Sviro
Maya
Briggancs

9 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos ,hogy "feltalálónak" képzelted magad,én is azt hittem micsoda nagy dolgot csináltam, AKKOR,ma már milyen jót mosolygunk rajta!De olyan jó visszaemlékezni!Egyébként nagyon szép munka,már akkor igényesen kezdted,és most így dolgozol!

    VálaszTörlés
  2. Már az első is nagyon szép lett, nem csoda hogy a többi ékszered is fantasztikus!

    VálaszTörlés
  3. Igen, már itt is látszott, hogy nagyszerű érzéke van a gyöngyözéshez:)

    VálaszTörlés
  4. Beautiful this blue necklace....

    VálaszTörlés