2011. március 22., kedd

Beads Perles interjú

Nagy öröm és megtiszteltetés ért, szinte el sem akarom hinni, hogy igaz!
Néhány nappal ezelőtt megkeresett a Beads Perles, és jelezte, hogy interjút szeretne készíteni velem.
Bár nem voltam biztos benne, hogy ez meg is fog valósulni, azért reagáltam a megkeresésre.
Az interjú a mai napon megjelent, és én nagyon boldog vagyok.
Ezért az elismerésért Nektek is köszönetet mondok, hiszen a Tőletek kapott sok elismerés, biztatás, támogatás, segítség nélkül ezt a szép eredményt nem érhettem volna el!!!
Thank you Beads Perles!!!
http://beads-perles.blogspot.com/2011/03/szikati-oldala.html

21 megjegyzés:

  1. Felicidades por tu entrevista y tu magnífico trabajo!!!

    VálaszTörlés
  2. Gratulalok en is! Valoban megerdemled!

    VálaszTörlés
  3. GRATULÁLOK, és kivánom, hogy még sokáig elkápráztass minket,gyönyörű alkotásaiddal

    VálaszTörlés
  4. COngratulations Szikati!!!
    Felicidades por la entrevista!!

    VálaszTörlés
  5. Szívből gratulálok és további sok sikert kívánok!!!!

    VálaszTörlés
  6. Mint az előttem írók, én is gratulálni jöttem, és örülni, mert igazán megérdemelted!!!

    VálaszTörlés
  7. GRATULÁLOK! További sok sikert, sok alkotást kívánok!

    VálaszTörlés
  8. Hát igen,ilyen szép munkákkal... Gratulálok és kívánok sok-sok inspiráló új ,csodás ékszert!

    VálaszTörlés
  9. Szívből gratulálok, és további sok-sok sikert kívánok !!!!
    :-)))

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok Kati!
    Örülök Neked!
    Puszil,Meli.

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok, igazán büszke lehetsz magadra!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon köszönöm mindenkinek, igazán kedvesek vagytok!
    Thank you very much!
    Muchas gracias!

    VálaszTörlés
  13. ENHORABUENA, para mi es una gran satisfacciòn y orgullo conocerlas un poquito màs, Felicidades....

    VálaszTörlés
  14. Drága Kati!!
    GRATULÁLOK, és sok-sok örömteli gyöngyös napot kívánok!!!!!
    Küldöm az egy-jó-szó-t:
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  15. Én is gratulálok! Szerintem nagyon ki lett érdemelve ez az interjú.
    Közben én is szeretnék odaadni egy díjat:) Ott a blogomon:)

    VálaszTörlés