2010. július 29., csütörtök

Díjat kaptam!!!!!

Alig akarom elhinni, de ezt a csodás díjat kaptam Lakota mágiától (http://lakotamagia.blogspot.com). Fantasztikus érzés, nagyon szépen köszönöm!!!

Ismerkedtem a szabályokkal, amelyek szerint 7 dolgot kell elárulnom magamról. Nehéz a feladat, de megpróbálok megbirkózni vele.
1. 36 éve élek boldog házasságban, ami manapság már ritkaságnak számít, de nekünk sikerült.
2. Legfontosabb  dolog az életemben a családom. Van két csodálatos gyermekem, akiket imádok, és akikre nagyon büszke vagyok, és bár már "nagykorúak", és kirepültek a családi fészekből, azért továbbra is nagyon szoros a kapcsolat köztünk.
3. A boldog és állandóan elfoglalt nyugdíjasok életét élem, és bevallom, hogy nagyon élvezem.
4. Jelenleg a gyöngyözés határozza meg a mindennapjaimat, és persze ezzel egyidejűleg az internet.
5. Maradék szabad időmet, ami egyre kevesebb, az olvasás, varrogatás, kertészkedés tölti ki, amit persze túlzás kertészkedésnek nevezni, ugyanis csak egy néhány nm-es erkélyen tudom kiélni a növények iránti szeretetemet.
6. Szeretnék néhány kg súlyfeleslegtől megszabadulni, de valószínűleg gond van az akaraterőmmel. Az elhatározással nincs baj, a megvalósítás már nem olyan egyszerű.
7. Nehezen barátkozó típus vagyok, és ezért is örülök, hogy a gyöngyözés révén ilyen sok kedves emberrel léphettem ismeretlenül is kapcsolatba!!!!

Hogy kiknek szeretném továbbadni a díjat? Most vagyok csak igazán bajban, ugyanis a kedvenc oldalaim listája igencsak hosszú....

Anikó Gyöngyszerelem (http://gyongyszerelem.blogspot.com)
Makramégyöngyök (http://makramegyongy.blogspot.com)
Tiszi gyöngyékszerei (http://tiszigyongy.blogspot.com)
Marilla gyöngyei (http://marillabeads.blogspot.com)
Gyöngyszemeim (http://gyongyszemeim.blogspot.com)

A felsoroltakon kívül még sok nevet említhetnék, akiktől sok biztatást, segítséget kaptam, amit ezúton is nagyon szépen köszönök!!!

7 megjegyzés:

  1. Eddigi munkáidhoz gratulálok, további sok sikert kívánok!!!
    Örülök, hogy kicsit többet is megtudhattam rólad!
    :-)))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Kati! Nagy megtiszteltetés, hogy bekerültem a kedvenc blogjaid közé!

    VálaszTörlés
  3. Szia Drága Kati! :)
    Jó volt olvasni rólad! :) Nagyon szimpatikus vagy, tetszik minden. Tetszik a házasságodhoz, a gyerekeidhez való viszonyod. És ami még tetszik, hogy szűz jegyű vagy! :) Úgy látom a gyöngyözés ezt a jegy szülötteit vonzza. :)))

    Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám, és hogy megajándékoztál ezzel a díjjal! Remélem nem haragszol meg, hogy ha nem rakom ki a blogomra, mert már korábban írtam magamról 7 dolgot. :)
    Én is örülök, hogy a kedvenceid közzé tartozom!
    Puszillak!
    Anikó

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm nagyon jól esik hogy rám is gondoltál ,kedves tőlled.Jó olvasni azt hogy milyen szoros a családi kötelék nálatok.Ez az én elvem is .Ha szoros a családi kötelék minden sokkal könnyebb .puszi és köszönöm .

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm a díjat! Olyan jó dolog, ha az ember időnkét kap egy "adag" elismerést! Sok boldogságot a továbbiakban az életben és hozzon a gyöngyözés is minél több örömöt. Köszönöm! Üdvözlettel, Kata

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok Szikati!! Örülök, hogy "megismerhettelek"!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon köszönöm a díjat, igazán kedves vagy!
    További sikereket a szépségekhez!:)

    VálaszTörlés