2010. május 21., péntek

Magamról

A gyöngyöt mindig is nagyon szerettem, de a közelmúltig - egészen pontosan 2009. karácsonyáig - csak a mások által készített csodákban tudtam gyönyörködni. Ekkor kaptam néhány alap kelléket, és ihletet ahhoz, hogy csatlakozzam e fantasztikus hobby művelőinek táborába. Azóta szinte szenvedélyemmé vált a gyöngyfűzés. Első próbálkozásaimat azzal a nem titkolt reménnyel mutatom meg, hogy a több tapasztalattal és profizmussal rendelkező "gyöngyös" társaimtól kapott észrevételek, megjegyzések, kritikák segítik majd a fejlődésemet.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Kati!
    Köszönöm a bejegyzésed, én is úgy érzem, hogy a medál megkapta a hozzá illő kelléket. Amikor rábukkantam a vásáron tudtam, hogy nem lesz könnyű befoglalni, gyönyörű darab, de hát erről szól ez a kedvtelés.
    Meglátogattam a blogod, sok szép munkád van, és minél több gyöngyöt fűzöl annál gazdagabb és szebb lesz a gyűjteményed. Hallgass a megérzésedre!
    És ha tanácsolhatom - ha valamelyik darabod nem tetszik Neked, egy idő után szétszedheted ha csak addig valaki el nem viszi. Ha örömed telik a munkában, máris megérte vele foglalkozni.
    Sok örömteli napot kívánok Neked
    Éva

    VálaszTörlés